http://www.weblog.ro/usercontent/25/25376/clikooo.gif

duminică, 25 noiembrie 2007

Rulada cu nuca la rece

Rulada cu nuca la rece retete culinare
Reteta Ilustrata
Ingrediente:
Ingrediente pt. blat :250 gr nuci macinate250 gr. zahar pudra30 gr cacao30 ml esenta rom1 albus batut spumaCrema:125 gr zahar pudra2 plic zahar vanilat sau 2 sticlute esenta vanilie3 galbenusuri ou125 gr rama cub

Preparare:
Nucile macinate se amesteca cu zaharul,cacao,esenta de rom la care se adauga albusul de ou batut spuma cu 2 linguri de zahar pudra. Se amesteca pana se omogenizeaza bine si apoi se intinde pe folie .La crema procedam in felul urmator:Cele 3 galbenusuri de ou impreuna cu zaharul si zaharul vanilat se fierbe pe baie de aburi pana se ingroasa. Se lasa la racit si apoi adaugam 125 gr rama si omogenizam cu mixerul.Peste compozitia de nuca intinsa pe folie intindem si crema astfel obtinuta. Se poate presara cu visine ,stafide sau nuci si se ruleaza strans.Se da la rece pana a doua zi.P.S. eu am facut si varianta cu nuca de cocos. Am folosit 250 gr nuca de cocos iar restul de ingrediente le-am dublat. In jumatatea de crema pe care am folosit-o la rulada cu cocos am pus o lingura cacao. La rulada de cocos ptr. omogenizare am batut cele 5 albusuri de oua ramase de la crema .
articole complete despre gatit

Niciun comentariu: